nedeľa 27. februára 2011

Čtyři dohody (Don Miguel Ruiz)

Kniha moudrosti starých Toltéků. Praktický průvodce osobní svobodou. Ve Čtyřech dohodách odhaluje don Miguel Ruiz zdroj omezujících názorů, které nás připravují o radost a vedou k zbytečnému utrpení. Čtyři dohody, založené na staré toltécké moudrosti, nabízejí silný kód chování, který dokáže rychle proměnit náš život v nový prožitek svobody, opravdového štěstí a lásky.







Recenzie:

lotko
10.11.2007
Stoji to za to... 1

Mat kludny a spokojny život je velmi jednoduche a pritom tak obtiažne. Don Miguel Ruiz nam v tejto knihe jednoduchym spôsobom ukazuje to, co v podstate mnohí vieme, ale neuvedomujeme si to, alebo si to ani uvedomovať nechceme. Možno sa mnohí nájdete v jeho slovách. Ale mozno len potrebujete, aby vám niekto ukazal cestu a pomohol sa vyhnúť križovatkám života. Kniha je velmi jednoducho a zrozumiteľne napísaná a velmi ľahko a rýchlo sa číta. Obetovať trošku času na získanie TAKEJ životnej mudrosti sa skutočne oplatí. Moja rada teda znie: PREČÍTAJTE SI JU!!! P.S.: Doporučujem si po prečítaní knihy pozriet film s Adamom Sandlerom "Klick" život na dialkové ovládanie. Možno vás napadne istá spojitosť :-)


Kamila
19.10.2007
Zážitok... 1

...včera som bola na predstavení, ktoré vzniklo na základe tejto knihy, je to neuveriteľný zážitok a človek má pocit, akoby rozprávač hovoril práve o ňom...keď sa nad tým zamyslíte, je to kus obrovskej pravdy, ale bohužial nie všetko z toho sa dá v dnešnej dobe aplikovať na 100%
...večná škoda...


Milan
12.12.2006
HMM.... mysli 2

Bude sa to zdať šialené, ale cestoval som v Prahe v električke a stál som nad jednou asi 25 ročnou ženou ktorá čítala knihu a vypisovala si z nej zápisky. Nuž trošku som sa naklonil a začal som čítať. Upútalo ma ako je to písané a hlavne to, o čom to bolo. Po chvíli som mal prečítanú celú dvojstranu a opýtal som sa tej milej slečny, čo to je za kniha. Ukázala mi ju, 4 dohody, Miguel Ruiz. Vtedy som sa rozhodol, že si ju zadovážim, škoda len, že Slovensko nie je Praha a podobné knižky sa zháňajú ťažko. Predsa len som si kúpil 4 dohody pracovnú knihu, dúfam že vychytám aj tie 4 dohody.