nedeľa 6. marca 2011

Sila pozitívneho myslenia (Norman Vincent Peale)

Tajomstvo úspešného života je v tom, že sa zbavíte starých myšlienok a nahradíte ich novými, vitálnymi myšlienkami plnými viery. Na zmenu myslenia je však potrebné dosiahnuť pokoj v duši, pretože len ten nás otvára prijímaniu Vyššej sily...








Recenzie:


Norman Vincent Peale
4.12.2010
Viac ako kniha

Je to zazracna kniha ... po precitani mnohych titulov ako napr. Pros a dostanes 1, 2 (obe knizky precitane dvakrat), Myslite a zbohatnite, Sila pritomneho okamziku, Kvantovy upspech a vela inych, som sa nahodne dostal v knihkupúectve ku knizke Sila pozitivneho myslenia ktoru som zakupil z poslednych penazi co som mal pri sebe a po precitani este len 4. kapitoly mozem kludne vyhlasit ze tato kniha (samozrejme mam na mysli to ze som zacal pracovat na sebe podla nej) zacala menit moj zivot o 180 stupnov. Hned po precitani prvej kapitoly a po aplikovani rad ktore sa v nej nachadzali ma rano zobudil necakany telefonat ktory zacal menit moj zivot k lepsiemu a odvtedy je kazdy den lepsi a lepsi. Aj ked sa knizka opiera o vieru v Boha a o modlitby z Biblie aj a nie som veriaci clovek tak som nasiel vdaka knizke svoju vieru a svojho Boha (pointa je v tom, ze samotna viera a motlitby nemusia byt k Bohu, ale k napr. svojmu bytiu, vyssiemu ja atd.) Taktiez nehchodim a ani nebudem chodit do kostola a podporovat cirkev a modlit sa biblickymi motlidbami uplne staci ak sa Vasa viera oprie o Vas samotneho, o Vase bytie a vsetko to zacne fungovat uplne samo, zacnu sa diat zazraky a to tvrdim z vlastnej skusenosti. Odporucam si tuto knizku precitat a nech si z nej kazdy vezme to co potrbuje a ked ju spravne pochopi a zacne aplikovat v kazdodennom zivote pozitivne myslie a silnu realnu vieru tak sa urcite docka zmien a cielov ktore chce dosiahnut, poklona a vrela vdaka patri geniovi menom Norman Vincent Peale


yeverly
19.7.2009
Vsetko zvladnete ked si verite ze to zvladnete!!!

........neopisatelna investicia , ktora mi zmenila zivot o 180 stupnov.....nelutujem , ze som tu ju prcitala az teraz , mozno predtym by som ju nepochopila na spravnom mieste.
.... nebojme sa samych seba, vsetko je v nas, a dokazeme ovela viacej ako si mylsime, len staci tak malicko ...........verit si, kazdy kto si mylsi , ze to tak nie alebo nemysli vobec , odporucam , priatelia, akurat sedim za kompom a hladam dalsie jeho tituly napisal , daslich asi 17 knih, parti mu moj obdiv , a velke dakujem .

do energickeho citania , vazeni, oplati sa to , s usmevom verna optimisticky naladena citatelka :) ktora vdaka jednej knizke nasla v sebe svoj ciel !!! lebo si verim , ze ja to dokazem !

Ivet
23.11.2008
Výborné dielo plné energie

K tejto knižke som sa dostala neúmyselne v knižnici, ale môžem povedať že po jej prečítaní budem aj naďalej podobné knihy s tematikou pozitívneho myslenia vyhľadávať. Ľudia majú často v hlave veľa neistých myšlienok, myšlienok strachu a táto knižka dáva skutočne pravdivý recept na ich prekonanie, a tým obrovskú šancu na úspech, či už v pracovnom alebo súkromnom živote. Je plná pozitívnej energie, ktorá z autora priam vyžaruje!!Určite vyhľadám aj jeho ďalšie tituly. Už teraz, počas čítania, praktizujem niektoré z týchto rád a môžem potvrdiť, že fakt zaberajú!! Odporúčam na 100 percent!! Veľmi zmení myslenie a život k lepšiemu!!