nedeľa 19. februára 2012

Bruce Lee - Umělec života

Bruce Lee byl silný člověk s tak čistou koncentrací energie, že mu nikdo, kto se s ním na plátně nebo osobně setkal, nemohl odolat. Všechny přitahovalo jeho nadšení pro život a vědění. Kniha Bruce Lee, umělec života zkoumá vývoj názorů Bruce Lee na kung-fu, filozofii, psychologii, poezii, jeet kune do, herectví a sebepoznávání a způsob, jak je uplatňovat.


Juraj
3.6.2008
Poučné

Mám túto knihu doma a stále sa k nej vraciam. Je to jedinečné čítanie. Naozaj vrele odporúčam. Ako daľší krok odporúčam kúpiť knihu Bruce Lee pozoruhodné Myšlienky. naozaj tiež veľmi dobré.

anonym
29.1.2006
Bruce

Bruce bol hlavne filozofom a tato kniha to aj potvrdi pretoze naozajstny majster bojovych umeni je vzdy filozofom vo svojom umeni ale Bruce narozdiel od ostatnych dokazal preskocit hranice ludskych moznosti kniha je velmi dobra a odporucam precitat viackrat !!

Yip Man
6.3.2005
Umelec života

Knihu som kúpil, lebo som sa chcel dozvedieť viac o Wing Tsun, ale namiesto toho táto kniha mi ponúkla niečo viac. Zmysel života!!! Opisuje Bruce Leeyho z inej strany - nielen to, že bol hercom a majstrom bojového umenia Jeet Kune Do. Bol to filozof, spisovateľ, prekladateľ, choreograf... Jeho kniha ovplyvnila moje názory na život, na ľudí a ukázala mi, čo znamená žiť.
Táto kniha je naozaj dobrá, aj keď je písaná po česky. Vrele odporúčam všetkým.