nedeľa 4. marca 2012

Nemyslite na modrého slona (Thorsten Havener)

„Nemyslite na modrého slona!“ A? Samozrejme, že napriek výzve ste na neho mysleli. Táto možnosť manipulácie sa využíva čiastočne nemilosrdne napríklad v reklame alebo v niektorých šikovne vedených rozhovoroch. Tento fakt v ďalšom priebehu určuje naše rozhodovanie, konanie, ba dokonca náš život. Ten, kto sa doteraz spoliehal iba na svoj rozum a pre koho bolo rácio všetkým, objaví v tejto knihe niečo celkom iné a asi utrpí ťažký šok. Thorsten Havener a Michael Spitzbart vysvetľujú, že ľudské konanie je veľmi silne ovplyvnené našim podvedomím a pocitmi, dokonca je nimi riadené. Kniha sprostredkováva zrozumiteľne a napínavo ako veľmi naše podvedomie vplýva na náš život, spokojnosť a zdravie.

Lukáš
23.12.2011
Rozhodne odporúčam 1

Prečítal som obidve jeho knihy (Viem,čo si myslíš ale aj Nemyslite na modrého slona) a musím povedať,že jeho knihy ma veľmi prekvapili...už po prvej knihe som bol tak nadchnutý,že som si musel kúpiť aj druhú. Človeka niekedy až prekvapí ,ako niektoré veci nevidíme alebo nechceme vidieť.(Knižky mi v mnohom otvorili oči a dali nový pohľad na svet) Je to pre mňa v mnohom inšpirujúci autor.... V prvej knihe sa viac zameriava na jednotlivé triky, na ukázanie čo všetko sa dá s ľudí vyčítať. V druhej knihe,zachádza už aj do takého hlbšieho skúmania ľudského mozgu,jeho správania a predovšetkým opisuje silu mysle a pozitívneho myslenia.Či už sa snažíte dozvedieť sa niečo viac o seba,ale hlavne o druhých,byť schopný "čítať myšlienky" alebo len hľadáte knihu pri ktorej by ste sa nenudili, Thorsten Havener je určite ta správna voľba.


tomas
22.10.2011
Názor čitateľa 1

Už prvá kniha (Viem, čo si myslíš) bola výborná, táto je určite ešte o čosi lepšia! Som presvedčený, že mnohým ľudom zmení život, resp. poskytne na mnoho veci nový pohľad.