nedeľa 26. decembra 2010

Ako sa zbaviť starostí a začať žiť (Dale Carnegie)

Starosti vyciciavajú z človeka energiu, nedovoľujú premýšľať a zabíjajú ctižiadosť. Môžeme vôbec urobiť niečo, aby sme sa ich zbavili, V tejto knihe Dale Carnegie dokazuje, že niečo také je celkom iste možné. Dokazuje to pomocou vyskúšaných techník, ktoré pomohli miliónom mužov a žien všetkých profesií. Ponúka praktické návody, ktoré môžete začať používať hneď zajtra a vydržia vám po celý život. Táto kniha obsahuje veľké pravdy, ktoré vás pri čítaní strhnú a ľahko sa používajú. Môže zmeniť celý váš život.




vrelo odporúčam
Hodnotil/a Jana, 6.3.2010
Táto kniha dokáže človeku naozaj otvoriť oči a uvedomiť si veľa dôležitých vecí.Po prečítaní tejto knihy som našla väčšiu rovnováhu, fakt super!


Názor čitateľa
Hodnotil/a Štefan Macik, 2.9.2009
Od tohto autora mám už prečítaných viac titulov a vždy to stoji zato... Poskytne človeku nový pohľad na svet... odporúčam


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
Názor čitateľa
Hodnotil/a sylvia, 27.11.2007
Ešte som ju nedočítala, lebo sa to fakt snažím brať poctivo. Myslím si, že je to dobrá kniha, ktorá dokáže pomôcť čitateľovi, ale záleží na tom čitateľovi, že či to bude chcieť. Zistila som aj ja na sebe, že iné je, keď sa človek nechá unášať prúdom života a iné je, keď si riadi život sám. A je mnoho spôsobom ako sa to nedá, ale najmenej jeden, ako sa to dá.


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
Bomba
Hodnotil/a HANKA, 26.9.2007
Dostala som sa k tejto knihe náhodou ,mala ju dcéra položenú na stole.Hanbím sa ale musím povedať že som už asi 10 rokov nečítala žiadnu knihu vždy som mala niečo iné,až teraz keď som už bola dosť vyčerpaná zo starostí okolo seba tak mi padla ako z neba.Je to perfektná úplne si pri nej prehodnotíte svoj rebríček životných hodot,keby ju povinne každý človek čítal tak svet okolo nás by bol určite krajší.A teraz sa chystám prečítať ostatné tituly od Daleho


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
očakávala som viac
Hodnotil/a Evva, 14.5.2007
Možno keby som už nemala prečítaného Murphyho Moc podvedomia, považovala by som toto dielko za obstojné. Keď ale tieto dve knihy porovnám, táto je zbytočne obšírna, slovo starosti je v nej spomenuté asi miliónkrát. Kniha "Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí" je lepšia, praktickejšia, zaujímavejšia.
Každému, kto sa chce skutočne zbaviť starostí a začať šťastnejšie žiť, odporúčam spomínanú Moc podvedomia.


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
Odporúčam !
Hodnotil/a Jarka, 25.4.2007
Autor píše nadčasovo, praktiky z knihy sa dajú veľmi účinne uplatniť aj v tejto dobe. Jeho knihy mi veľmi pomohli a poučili ma.
Ďalej odporúčam... Barbara de Angelis, Myšlienky z hladiny alfa


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
Názor čitateľa
Hodnotil/a (anonym), 27.2.2007
Cital som vsetky tri vydania tejto knihy , mozem len povedat a potvrdit slova a dobre typy ktore som v praxi pouzil a ktore mi naozaj priniesli este vacsi a rychlejsi uspech a posutp v zamestnani ako som cakal .velmi dobre
som velmi rad zte sa mi tato kniha dostala do ruk