nedeľa 5. decembra 2010

Bohatý otec, Chudobný otec (Robert T. Kiyosaki)

Musíme sa naučiť, ako peniaze zarábať a zariadiť, aby peniaze pracovali pre nás. Ponúkame vám ľahko pochopiteľné základy na dosiahnutie finančnej istoty. Prečítajte si ich a urobte prvý krok k naplneniu svojich cieľov. Malá investícia do knihy sa mnohonásobne vráti, pretože je to "trieda sama o sebe". Autor zaznamenal vo svete obrovský úspech a pre veľký záujem napísal ďalšie knihy, ktoré vám postupne ponúkneme.




Užastna Kniha - Bohatý otec Chudobný otec .
Hodnotil/a Štefan IV., 12.5.2010
inšpirujuca kniha k novým myšlienkam , proste super kniha , niet ktomu čo dodať .


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
Inspirativna kniha ....
Hodnotil/a Henrie, 11.3.2010
Tiez patrim k tym, ktori su z knih od R. Kiyosakiho nadseni. Nie blaznivo a slepo :) Nieje to navod na zbohatnutie, ten Vam neda nikto, o to sa musi zasluzit kazdy sam, ale je dobre vidiet situacie z roznych stran. Nechala som relat. dobre platenu pracu v Prahe - podla mojich byvalych kolegov som sa zblaznila :o))), po 7 rokoch som sa odstahovala a v 33 rokoch zacala od piky, aby som zacala robit na Slovensku to co ma bavi. A keby clovek neveril - sam sebe, ze to dokaze i bez "zamestnavatela", tak by som dnes mohla byt jednym z tych, ktori sa mesiac co mesiac obavaju o svoju pracu, a netrpezlivo cakaju na mzdu... Vela uspechov vsetkym, ktori sa neboja pre svoju buducnost nieco urobit ;)
Ďalej odporúčam... Kiyosaki - Bohaty tata radi jak investovat.


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
Veľmi zaujímavá kniha!
Hodnotil/a JC, 30.1.2010
Vo veľkej miere zmenila môj pohľad na finančný svet a určite sa nad ňou budem ešte dlho zamýšľať...


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
tato kniha mi usetrila 45 tis.euro
Hodnotil/a radka, 6.1.2010
dobry den,verte ci neverte tato kniha mi usetrila pri kupe pozemku v zahranici kde trvalo zijem az 45 tis.euro.takze investicia do nej sa m vratila mnohonasobne:-)vrelo odporucam a hlavne si vsimnite tu veticku ze 'ponuknite polovicu z ceny ktoru predavajuci pozaduje a nenechajte sa odradit viacerymi odmietnutiami'.vela stastia


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
tomi
Hodnotil/a (anonym), 27.11.2009
čawte , pred par dnami som sa pustil do tej knihy a je super, teraz uz mam precitane - bohaty tata, chudy tata ; cashflow kvadrant ; škola byznysu , prave citam myslenim k bohatstvi - napoleon hill ...
ak by sa nasiel niekto taky ako pisal tomi , kto by vedel poradit ohladom investicii do nehnutelnosti , akcii alebo ineho druhu byznysu napiste mi prosim, btw mam 17 a informacie sa mi hodia kedze som sa o tom popravde nemal kde dozvediet . (ohladom MLM nemusite pisat - to uz mam preskumane a v najblizsej dobe do toho idem )
...vdaka za odpoved


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
bohatý otec, chudobný otec
Hodnotil/a jana, 15.7.2009
Po rokoch (od čias, keď moje dieťa začalo chodiť, rozprávať,... ) som zase prečítala knihu. A chystám sa aj na ďalšie, ktoré mám podobne ako túto, v knižnici už nejaký rôčik. Je veľmi zaujímavá a poučná ale treba ju čítať a nie hltať, k niektorým pasážam sa treba vrátiť. Jediné, čo mi na knihe vadilo, bolo opakovanie niektorých viet ale zrejme to má nejaký účel - ja reklamy ignorujem, takže mňa to len zdržovalo a nemotivovalo. Ale, čo je dôležité, po prečítaní som pochopila, čo robím zle, keď som si rozhádzala úspory a pochopila som, čo znamená často opakovaná veta - peniaze sú všade okolo nás, len ich treba zodvihnúť. Rozhodne doporučujem prečítať - najmä tým, ktorí si myslia, že už sú finančne v koncoch.


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
Názor čitateľa
Hodnotil/a Pavlisko, 6.6.2009
Nie každý je schopný a ochotný vstrebať túto knihu, a zďaleka nie každému pomôže. Napriek tomu sa jedná o výnimočnú knihu, ktorá má potenciál prevrátiť Váš svet hore nohami - v pozitívnom zmysle. Toto by malo byť povinné čítanie pre dospelých.


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
Názor čitateľa
Hodnotil/a Peter Klepáč, 1.6.2009
Vrelo odporúčam, každý si v nej niečo nájde.
Ďalej odporúčam... seminár Sám sebe finančníkom, viac na www.prefisevents.sk


PRÍSPEVOK Z DISKUSIE K STARŠIEMU VYDANIU KNIHY
Pomozte > Tomi
Hodnotil/a Roman, 27.1.2009
Tato kniha zmenila uplne moj pohlad na set financii a odporucam ju kazdemu a samozdrejme doporucujem hru cashflow ktory pan Kiyosaki vytvoril a v tejto knihe ju popisuje.
TOMImu: Je super ze sa v 15tich zujimas o taketo veci, urcite sa v zivote nestratis, co sa tyka realit, je to cesta... je to financne narocnejsia cesta a existuju aj menej bolestne a rovnako ucinne cesty. Skus si precitat knihu od R.T.Kiyosakiho Skola biznisu. Popisuje tam jednu z ciest, ktoru sam odporuca ludom ktory nemaju vysoke investicne moznosti a chcu si vybudovat aktiva.